Nuraykk Kızlar allaha şükür doğumumu yaptım sezeryan oldum herşey çok güzeldi çok rahattı, 1 gece hastanede yattım şuan evimdeyim. ALLAH hepinizi kurtarsin❤
Ahsen1_ Nuraykk Allah analı babalı büyütsün 💐🌹🤲 nasıl oluyor sabah yatış vs biraz bilgilendirebilir misin
Nuraykk @“yagmurrorskaya”#p21882500ge yagmurrorskaya genel anestezi canım sadece bel bölgesi uyuştu. Çok kolay bir doğum oldu 5 dk içinde bebis geldi ❤
Leylasiva21 Nuraykk darısı bize inşallah 36+3 haftalık hamileyim bugün çok kasılma oldu ve karnim çok sert bilmiyorum artik
yagmurrorskaya Nuraykk sen uyanık mıydın canım? genel anestezide bilinç tamamen kapalı cünkü spinal olmayasın sadece belse
kuzeymomsss Nuraykk gözün aydın canım rabbim analı babalı büyütsün inşallah ömrü uzun olsun 🤲🏻🌸 benim de doğumum cuma günü kısmetse inşallah senin dediğin gibi rahat geçer 🤲🏻
kuzeymomsss Nuraykk amin inşallah kuzum, benim biraz ağrılarım var inşallah cuma gününü bekler bebişim, bir anda gelmesinden korkuyorum çok telaş yaparım diye 🙈
Bsracc Nuraykk Neden sezeryana döndü canım Rabbim uzun ömür versin hepimiz sağlıkla kucagımıza alamım inşallah🤲🥰