bayanukuslu iyi yapmissin yarin belli olur bakalim benimde crp degerim 5 olmasi gerekirsen 8 cikmis lokositte yuksek diyor ama e nabizda normal degerlerde gozukuyor bende anlamadim acaba hemsirem ihmal etmeyeyim, diyemi telaslandirdi bilmiyorum kime sorsam degerimin cok yuksek olmadigini hatta kimisi doktorum onemsemedi bile doyor kafam karisti