Almisinkardesi Aleyn-ylcnkya1 ay bende merak ediyorum ben özelde yaptırdım ilk doğumda şimdi ikinci doğumda da yapılması lazım ama ben şunu merak ediyorum devlette 28. Haftda yapıldı diyelim ücretsiz . Ama doğum özelde olunca doğumdan hemen sonrada aynı iğneden vurulmamız gerekiyor e bu sefer mecbur gene özelde ödeme yapılmak zorunda
Gudu Aleyn-ylcnkya1 Devlette ücretsiz 28 haftada önce intercoomb testi yapıldı ardından negatif sonucu alınca iğneyi ücretsiz hasahnede yaptılar.
Deletedmom_12 Canim devlete git interek coombs testi iste esinin kan grup olduğu bir belge gotur fotokopisini. Kanin da interek coombs negatif cikarsa direk bedava yaparlar iğneyi ozele bosuna 600 700 verme. Allah sifani versin amin
Aleyn-ylcnkya1 Deletedmom_12 Devlette doktorum iğne vurucaz dedi ama herhangi bi ödemeden bahsetmedi özel çok alıyor teşekkür ederim 🙏🏻
Aleyn-ylcnkya1 Almisinkardesi Az önce birisi yazmıştı orada gördüm ama, özelde doğum yapmış doğumdan sonra uyuşmazlık iğnesi vurmuşlar ek ücret ödememiş 🙏🏻
Melisaelf Almisinkardesi eğer babasının kan grubuna çekmişse tekrar vurulursunuz ama size çekmişse vurulmayacaksınız doğumdan sonra
hayirlisi06 O iğneyi eczaneden para ile almıyormuyuz kızlar reçete yazıyorlar o ücretli diye bilmiyurm