Benim 29. Haftada başladı gerilik bugün 32. Hafta muayenesinde devket hastanesindeki doktor gelişim geriliği var 2 haftada bir takip edilmesi lazım dedi çok korktum ve üzüldüm sonra özel hastaneye gittim 2. Bir doktor görüşü almak adına cihazı daha iyi diye özel hastanedeki doktor inceledi ve gelişim geriliği demek için çok erken dedi başka belirtilerin olması lazım dedi diyebileceğim tek şey minyon bir bebek olduğu dedi bu kadar içim rahatladı biraz