Allah yardımcınız olsun. Keşke eşiniz biraz ılımlı davransaymış, üstelik maddi olarak da özele gidecek durumdaymışsınız sizi üzmesine de gerek yokmuş🤷♀️ Bende Antep’te yaşıyorum, özel ncr hastanesinde doğum yaptım hiç de fahiş değildi hastane ücreti.