Duyguturkoglu Kızlar ailemde 1. Derece yakınlarımda şeker hastalığı oldugu için doktorum erken dönemde şeker yüklemesi yapılıp bakılacagını söyledi sizce bi aorun cıkarmı benim gibi erken bu teste girmek zorunda olan varmıydı .
hunilimom Duyguturkoglu önlem alınmış olur bence çok güzel benim de var annemde seker ama doktorum bişe demedi
Nsrn1 Duyguturkoglu benim de babamda var diyabet ama benim doktorlarım da hiçbir şey söylemedi bununla ilgili. Ben hem çalıştığım şehirde hem memleketimde olmak üzere 2 doktordan takipliyim ama ikisi de bununla ilgili hiçbir şey söylemediler. Benim rutin tahlillerimde hep normal çıktı çok şükür o yüzden gerek görmediler erken dönemde sanırım.
Duyguturkoglu hunilimom bana son kontrolümde sordu dedemi kaybettiğimi şekerden ve anneme yeni teshis konuldugunu söyleyince yapalım dedi yarın sabah yapılacak testim .
Duyguturkoglu Nsrn1 benimde tüm testlerim normal belkide kilomdan dolayı istedi ama ne bebekte ne bende suana kadar hicbir problem olmadıgını sadece ailede oldugu için önceden önlem amaclı bakalım dedi .
Nsrn1 Duyguturkoglu o zaman panik yapacak bir şey yok testini yaptır önlem almış olursun inşallah sonucu da çok iyi olur hem senin hem de bebeğin için 😊
Nsrn1 Duyguturkoglu ben de yüksek kilo ile hamile kaldım daha çok başındasınız gebeliğinizin nir diyetisyen ile görüşmeye bşlamanızda fayda olabilir. Ben hamile olduğumu öğrendim gün ilk işim diyetisyenle görüşmeye başlamak oldu ve faydasını gördüm inşallah siz de sağlıklı bir gebelik süreci geçirirsiniz bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 😊