Selam kızlarrr. Ne yaptınız nasıl gidiyor var mı gelen giden .Test yaptınız mı? Ya da yapacak mısınız? Benim bat 28 Nisan heyecanla yarını bekliyorum. Test yapmamak için zor dayandım 2 gündür, aslında ondan önce çok düşünmüyordum da neyse. Yarın olmazsam inlallah test yapacağım varsa benim gibiler gelsin beraber bekleyelim🥰🥰