Bugün peritanolji de kontrolüm vardı bebeğimin suyunun fazla olduğunu ve karnimdan sıvı almak istediğini söyledi ben korktum kabul etmedim çünkü öncesinde bir tane ölü doğum birde erken doğum yaptım bebeğine böyle denilip sağlıklı doğan varmı acaba veya bu testi yaptıran varmı ?