Yaklaşık 20 gün önce dişime dolgu yaptırdım ama doktor çürük ilerlemiş temizleyebildiğim kadar temizledim dolgu yaptım eğer ağrın olursa kanal tedavisi yapmam laızm dedi bugün ağrı başladı çok korkuyorum ya ilk defa yaptıracam bu arada dolguyu da ilk defa yaptırmıştım titreye titreye korka korka, zormu yaptırırken acı hissediyomu sonuçta sinirleri yakıyo