Hayirli kandiller 🤲Kizlar 4 aydır klomen kullanıyordum bu ay kist yapmis sagda ve solda doktor vajinal bakti. aşılamaya baslicaktik kist varken yapılırsa tutmaz dedi . Sorum şu sogan kurunu yapan var mı gerçekten kistleri eritiyor mu denesem ters teper mi acaba kararsizim tecrübeli arkadaşlar yazarsa cok sevinirim,