shimmery Kızlar gebeliğimin 4. haftasındayım henüz kese göründü kendimi üzgün ve kaygı bozukluğum oluştu gibi hissediyorum. ve devamlı bebeğe bir şey olacakmış gibi düşüncelere dalıyorum ve kasıklarım inanılmaz ağrıyo regl oluyormuşum gibi normal mi?
byzogrtmn shimmery yaa ben de öyleydim o zamanlar o kadar korkuyordum ki 3 ay zor geçti ama aklımdan hep atmaya çalıştım bebek etkilenmesin diye. Emin olsa sağlıkla gelecek ve ilk zamanlar adet ağrısı gibi ağrı oluyor yerleştiği icin
Nskyhn shimmery korkularında kasik ağrılarrinda çok normal.. hiç kendini strese sokma. Adet olamadığın için vücut siskinlikte yapacak karnın sisecek. Yani adet belirtisi gibi belirtiler yaşayacaksın. Bunlar çok normal. Ama benden sana tavsiye her gün 1 tane maden suyu tuketirsen ağrılarının hiçbirini hissetmezsin 🙏
ezgiguzel- shimmery 11 haftalığım. Ben de hâlâ o korku kaygı var kuzum.. Çok normal çünkü anne olmak kolay değil gözümüzün önünde değiller ya korkuyoruz ama Allah’ın izniyle hiç bir şey olmayacak bugün kadir gecesi boll bol dua edelim, çocuklarımıza bizlere.❤
shimmery evet gerçekten bende ondan korkuyorum negatif şeylerden uzaklaşmam lazım umarım bunu başarırım teşekkür ederim ❤️
shimmery Flz-cner98 ben biraz erken öğrendim kadın doğumda çalışıyorum reglim gecikmeden 6 gün önce öğrendim 52 ydi 2 güne bir beta verdim düzenli arttı adetimin 4 gün gecikmesiylede minicik bir kese gördük
shimmery Flz-cner98 vallahi cok minik noktadan bi tık daha büyük olarak gözüktü 4 mm ölçtük 4 hafta ile uyumlu
Flz-cner98 shimmery bende adetten 4 gün önce 65le öğrendim 2 gün sonra yanı dün 206 çıktı beklenen adet günü henüz yarın doktor hcg tekrarlama gereği duymadı Cuma kontrolüm var bakalım adet 1 gün gecmıs olacak