Sirkelimon ozlmbl 22+3 olduk bugün. 22+1de detaylı ultrasona gittik 400 gram 25 cm biraz zayıf bir kız olacak 😅
Hapyymami55 Den_ls ,2500 sınır oluyor 2500 altı riskli kızım 2420 gramla doğdu kuvezde kaldı 70 gram la kaybetti
Den_ls Mommynurse ya doğru ama işte erken gelme ihtimali de var bu düşünce ile kafayı yemezsek iyidir 😀🤦🏻♀️
Mommynurse Mommynurse Den_ls 2600 çok düşük bir kilo değil minnak bir bebiş olur sadece olsun tosuncuk doğanların hepsi sağlıklı olmuyor ki 1900 gramlık bebek biliyorum annesini nasl emiyordu o emiş gücü dyson da yoktur😂😂😂
AselLinaMom ozlmbl dün kontrolümüz vardı 29+1 1600 kg, 48 cm dedi boyu bir uzun geldi bana ama belki de yanlış söylemiştir bilmiyorum 🤗
Edahoso ozlmbl 28 de gitmiştim 38 cm 1200 gram demişti şuan 30 haftalığız 2 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim bakalım bir ayda kaç kilo almış 😅
Sibel83 34+1 de 2600 gr 43 cn di kızımız🙏🥰 Gayet iyi dedi doktormz Şuan 35+3 haftalık oldk Bi dahaki kıntrol 6 mayısta Doğum tarihini 20,mayıs dedi 38+5 yapıor sezeryan