Kızlar dört seneden sonra hamile kaldım dış gebelik oldu üç hafta önce iğne ile sonlandırıldı. Doktorum korunma konusunda bişey demedi. Kırk günden sonra normal hayatına dönebilirsin ikinci adette gel dedi. Dün ilk adetim bitti ama ben korunmak istemiyorum eşim korkuyor tekrar dış gebelik olur diye birde vurdukları iğne kanser tedavisi iğnesi olduğu için yan etkileri varmış üç ay kesinlikle hamilelik yasak yazıyor nette. Ama benim zaten olmuyor tedaviyle olmuştu neden korunayım ki ?