FahriyeztrkYcel Hatice123 36.haftada gittim 3270 demişti doktorum çarşöaba tekrar gidicem 38.haftamda
Hatice123 FahriyeztrkYcel bende şeker olduğu için 1 hafta ileriden gidiyor sizde var mı öyle bi durum😊
Nadiye 36+0 daha yeni geldik doktorun yanından 3068. Doğuma yakın 4 kilo ve üzeri olursa sezeryan dedi. :(