Eda321 https://imgyukle.com/i/RcT7rn https://imgyukle.com/i/RcTAg8 Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı 31+3 günlüğüz çalıştığım için bayram girmeden çalışır raporunu alayım hemde rutin muayene olayım diye gittim doktora, herşey normal dedi raporu yazdı sonra nst ye de gir ben buralardayım dedi sonucu görğnce kasık ağrın varmı diye sordu ve cuma iş çıkışı gel nst ye gir duruma göre istirahat önerebilirim dedi. Bebek pozisyonu makat geliş . Sizce bişey olurmu çalışmak istesem başına böyle bişey gelen oldumu.
Kmira Eda321 düzenli sancıların çıkmış gibi. Sancı seviyen yüksek değil ama düzenli olması sıkıntı. Bnde 32. Haftada yaşadım bu durumu serumla durdu sancim. snnki gibi az ama düzenliydi. Bol bol dinlendim şuan 37. Haftadayim.
Eda321 ----38--46 yok sadece ara ara hafif karın ağrısımı desem bel ağrısımı desem hafif olup geçiyor. Birde bugün çok yoruldum ondanda sancı çıkmış olabilirmi
Burculu_11 Eda321 ben çalışmaya devam ediyorum nişan gibi bişey bile geldi bebegm çok şükür hareketli bi skıntı yok 1 haftam kaldı şurda 37 ye bi skınıtnz yoksa devam edin bence ama bana her ihtimale karsı ciğer geliştirici iğne yapmıstı 35 te