GlUysal izobellaaa-_- https://imgyukle.com/i/RclE50 https://imgyukle.com/i/Rclk7Y Bana da bakarmısınız
izobellaaa-_- Cicekarslan bende kız kız diye gittim elbise bile aldım 99 erkek dedi bakalım cuma günü yine soracağım ama değişmez 16. Hafta da gitmiştim
Cicekarslan izobellaaa-_- aaa ben de çok yoğun bir şekilde kız hissediyorum ve istiyorum tersi mi çıkacak yani😃
GlUysal ipekveatlas https://imgyukle.com/i/RclE50 https://imgyukle.com/i/Rclk7Y Bize de tahmin lütfen