Ben özel hastanelerin bir bahane ile insanları sezeryana yönlendirdgni düşünüyorm çatı doğum anında açılan birşey. İlk doğumun üni hastanesinde oldu buda özel umarum benimde bir bahane ile sezeryan yapmazlar amin..
Zorunlu bir durumda sezeryan kurtuluşdur amenna.. Sağlıklı doğumlar dilerim bu arada sağlıkciyim.