Salha4 Kızlar bir hafta sonra sezeryan olucam baş ağrısından çık korkuyorum neler yaptınız o ağrıya iyi gelecek bir öneriniz var mı
Cansugamze_ Canım benm hiç ağrımamıştı sninde ağrıycak die bişy yok ki 🥲ama olurda ağrır die bn nescafe koymuştum onu önermişlerdi
Melisakplnn Cansugamze_ sezeryan anlattıkları kadar korkunçmu ya kuaforum ateş topu gibi diyordu 😂 merak ettimde normal düşünmüyorum
Cansugamze_ Melisakplnn kız yok ya valla bn sıkıntı yaşamadım şuan 2. Bebeğimi bekliyorum oda sezaryen olcak 10 güne toparladım yeminle hatta 1 hafta sonra dar kot giymiştim sağlık ocağına kontrole giderken kırkım çıkmadan da kuaföre özel bölgeye ağdaya gittim düşün🥲❤