zeynepp1 Kızlar bugün özelikle akşma doğru çok sık sancılarım oluyor normalmi bilemedim ki ama resmn can acıtıyor sizdede oluyor mu? Hastaneye gitsem şuan arabamız yok hastane çok uzak nasıl olcak bilemedim
Deniz0011 zeynepp1 bendede vardi 35.4 gunde ve 34 haftamda beyaz akintim geliyodu doktoruma soyledim enfekyon sandi ilaclar yazdi 36 haftam da akintidan fazla geldi dokotra gitdim ultrasyonla bakti suyumun sinirda oldugunu soyledi ve acil sezeryana aldilar bende o agridan vardi surekli uzanmami solemistiler
Tazeanne0134 zeynepp1 evet canım olur normal doktor kontrolün ne zaman çatı muayenesi ne zaman bende 35+5haftalık hamileyim sağ kasığımdan giriyor çok fena özellikle de gece
zeynepp1 Tazeanne0134 bilmiyorum doktorum bayram öncesi gel dedi ama ben galba bayram sonrası gidecegim
Liyasmum Tazeanne0134 nasıl bu kadar rahat normal diyebiliyorsunuz, evet benim de ağrıyor bu aralar fakat bir doktora sorsan farklı birşey olabilir demek çok mu zor , insanların içini rahatlatmaya çalışıyorsunuz , yanlış.
my116 Dinlendiğinde geçmiyorsa ve süresi önemli ona dikkat et sonra hastaneye gidersin geçmeyip sıklaşıp zamanı kısalıyorsa canım aynı hafta ve gündeyim bende bu akşam biraz bana da geliyo inşallah sağlıkla zamanında kucağımıza alalım
Tazeanne0134 Liyasmum çok normal çünkü gerçek doğum sancısı asla geçmez aksine çoğalır o yüzden öyle yazdım zaten gerçek sancı başladığı zaman anlamaman mümkün değil o yüzden şimdi ben sana desem ki yinede git insanin içi ister istemez daha çok tedirgin olur ben ilk gebeliğim de çok yaşadım sizin bu tavrınız da hoş değil sanki kötü niyetle bişe demisim gibi gibi bende 35+5 haftalık hamileyim 2.gebeliğim azda olsa tecrübe sahibiyim ama tabiki de hiç geçmeyen bi sancıysa gideceksin çünkü ilk gebeliğim de bende yaşadım ve 1 gün boyunca hiç geçmeyen sancılarım vardı ama o günden tam 3 hafta sonra doğum yaptım sende sağlıkla kucağına alırsın