MrsEr karantina süreci boyunca sadece ağrım ateşim olduğunda parol kullandım. Bol bol limon bal zencefil karıştırıp sabah akşam birer kaşık yedim. Ihlamur içtim her gün birer kupa. Tavuk ve et haşlama yaptım içine patates, havuç, bütün soğan ve sarımsak atıp bol suda pişirdim. Hem suyunu içtim hem etini sebzesini yedim şifa niyetine. İçebildiğin kadar bol su iç canım. Tez vakitte toplarsın inşallah