Doktor gebeliğimin ilk 9+5 gününde folik asit önermedi 5 haftalıkken kanımda yüksek çıkmıştı folik asit hamile kalmadan önce kullanıyordum çünkü. Şimdi bana 9+5 de folik asit verdi sizce geç kalınmış bir tedavi mi yoksa doktorun var mı bir bildiği… Aynı durumu yaşayan var mı?