Nazomer Merhaba arkadaş tecrübeli anneler lutfen soruma cevap versin 27 haftalıkken nst doğum sancim çıktı serumla durdular sanciyi şuan 29 haftalık sancilarim artıyor yuruyemiyorum artık bebek aşağı olduğunu biliyorum ama doğum kanalına girmiş olabilir mi bide iliski sonrasinda kasık ağrısı ve yanmam çok oluyor sizce bunlar normal mi
Gks Nazomer eğer doğum sancınız çıktıysa dr un ilişkiyi yasaklamadı mı? İlişki kasılmaları tetikliyormuş. Bana dr öyle dedi
Panikanne canım bencede ilişkiden uzak dur bende 29 haftalıgim rahimde 3 cm yumuşama var bol istirahat dedi doktor çok üzgünüm nasıl tamamliycaz korkuyorum çok progesteron verdi sadece