Papatyam__ doktoruma sordum bayramdan sonra arayıp gün alacağım memlekete gidip doğum yapacağım cunku ona göre yola çıkacağız 38 haftam 26 Mayıs ta doluyor ikinci sezeryanım olacak o yüzden en geç 25 26 mayısa gün verir diye düşünüyorum ikinci ama heyecan aynı ilk aylar heyecan yoktu ama gün yaklaştıkça o heyecan tekrar geldi 😂