Yaseminsahin Papatyam__ bizde 36 haftalık olduk ama daha tarih almadık☺️ doktorumuz son 15 20 Mayıs gibi dedi bakalım 🤲☺️
daphnesmomm Papatyam__ biz de 36. Haftamızdayız,bugün doktorumuz da 9 mayıstan sonra her an hazırlıklı ol dedi,doktoruma da uyarsa bebeğimin doğum tarihinin 12.05.2022 olmasını isteyeceğim ben de🥰
Sibel83 Yaseminsahin Bugun 36 olduk🙏 Bnmde 15-20 mayıs arası dedi doktor Kızlar bi tık erken gelebiliyormş bakalım bekliyorz Sezeryan kesin bnmde🙏🥰🤰
Papatyam__ Zeynepgl zaman azaldıkca daha da bi streslenıyo insan ılk gebelıgımde belli bi tarıh olmadıgı ıcın bı sıkıntı yoktu ama bunda sezaryen gunu bellı olunca acayıp oluyomus ınsam😂😂
daphnesmomm Hacermasal 36+1 iz,ben sezaryen olmayı düşünüyorum,sezaryen doğumda da bebişi çoğunlukla 38. Haftadan sonra almaya başlıyorlar🙃
daphnesmomm Hacermasal normalde uygulamaya ve doktoruma göre de 24 Mayıs görünüyor,ama sezaryenden dolayı bu tarih daha öne geliyor
Fasulyem2 Alyaaam 36+3 deyim 38 doldurunca suni sancı alıcam gebelik şekerim var maalesef sanmıyorum ama daha önce gelir insallah bebeğim 🥰
Suleermz Papatyam__ benimde 16 Mayıs ama şuan tedirginim akşam nişanim geldi napcaz bilmiyorum 🤗 37+4 üz şuan
Mavistez Suleermz ayy gerçekten mi 🙊 bende 37+1 çok ağrım oluyor ya kasıklarım belim sanki doğacak gibi doktor daha var dedi ama burda böyle aynı günlerde olan kişilerin doğumlarınin başladığını görünce dahada heycan artıyor
Papatyam__ Suleermz ayy gerçekten mi en cok korktugum sey ya cunku kuafore felan ona gore gıdıcem 🤦🏻♀️😆 naptınız insallah sıkıntısız ılerlıyodur
Suleermz Fasulyem2 Amin inşallah Rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️