EsraYsf Kizlar 38+1 iz fakat vajinamda sancı oluyor ve avuç içi kadar islaklik oluyor su mu akıntı mi acaba yaşayan var mı acile gitmelimiyim?
EsraYsf Yani akıntı olunca leke oluyordu ama bunda leke yok normal çiş kaçırmış gibi islak bakalim biraz daha geçsin ne olacak.. oğlumda önce suyum geldi cay bardağı kadar nisanla ama bu gebelikte biraz farklı sanırım bunda vajinal sancı var ara ara