Mervecntr herkesin kadir gecesi mübarek olsun 🤲 ohooo daha yolun başındayız günler daha çok 😁 yeni 6 haftalik oldu gerçekten her anneyi kutlarım bu 9 ayı nasıl geçirdiniz bitmeyecek gibi gelen günleri ama başkası hamile duysam gözümde Bi baktım dogurmus ya diyom ne ara doğurdu maşallah bunlar ama ben hamileyim ve bu zaman nasıl geçer bilemiyom ama 7 yıl cocuk olmadi nasıl bunca zaman dayanıysam 9 ayımı geçmeyecek sıkıntı aylarda değil benim aşırı mide bulantım ve ağrılarım bide tüp bebekte olunca dağa zor oluyo hergun göbekten igne onun agrisi beni bitiriyor