Kızlar şimdi doktor kontrolünden geldim. 28+4 deyiz bu kontrolde doktor dedi ki bebeğin bir ayağı içe dönük duruyor baktı baktı biz tedirgin olunca da pozisyon kaynaklı da olabilir korkmayın dedi benim içime kurt düştü var mı bu konu hakkında bilgisi olan