(33+4) olduk. Kızlar eşimin adi Taner oğlumuz olucak insallah ismi Tamer olsun istiyor. Ben yok dedim saçma geldi biraz ama cevreden de etkilendim. Yakinlarim koyma o ne öyle fln dediler.
Belki iki isimle olur ama ne bileyim düşüncelerinizi merak ettim 😊