Lk34_ Benim ilk doğumum oldu. Amniyon sıvısı az olduğu için 39. Haftamda doğuma alındım 4 cm açıklığım vardı sancım hiç yoktu suni verdiler onunla beraber açıklığım artmaya başladı sabah 9 da yatışım yapıldı suniyi saat 11 gibi verdiler 12.41de bebeğimi kucağıma aldım. Bu kadar çabuk açılma olmasının nedeni ördek oturuşu çok yaptım suniyi aldıktan sonra beni kaldırdılar yürü dediler ben önce sıcak suyu hatta çok sıcak suyu karnıma sırtıma tuttum 10 15 dk sonra pilates topunda sancı geldikçe zıpladım sancı yokken yuvarlak çizer gibi yaptım sancı varken zıplamak çok zor oluyor ama açıklığımın arttığını hissediyordum öyle yaparak çok şükür de erkenden aldım çok ağrı çekmedim 🥰