Ahsen1_ Kizzzzlaaarrr gün aldım 5 Mayıs dogumum var sezeryan olucam Alla izin verirse 🤲🤲 sonunda aldım günümü Çok şükür düşe kalka tamamladım sayılır Allah herkese yardım etsin sağ salim kurtulalım sağ sağlim Bebeklerinize kavuşun inşallah 🤲🙏💐🌹
MerveeD Ahsen1_ hadi hayırlısı sag salım kucagına almanı nasıp etsin Rabbım. Bende normal beklıyorum 5 yada 9 mayıs da sezeryan olacaktım ama epidüralli normal istedim bakalım nasık olacak
rmysnur1 Ahsen1_ ya bende yarın gün alacağım 5 mayısta kaç haftalık olacaksınız 😊 kaç hafta günlükken alır acaba merak ediyorum 2. Sezeryanım olacak 🥰
Benburcu Ahsen1_ kendiniz mi söylediniz doktora sezaryen istediğinizi ben henüz söyleyemedim 30 . haftadayim ama kesinlikle sezaryen istiyorum sanci falan çekemem ben. özele gidiyorum ama yine de çekiniyorum söylemeye
Ahsen1_ Benburcu benim ikinci sezeryanım olacak o yüzden böyle sezeryan olacak devlette olucam özelde isteğe bağlı yapiyolar mi bilmiyorum devlette de isteğe bağlı oluyor mu onuda bilmiyorum 🤷🏼♀️
Nisrem Ahsen1_ bnmde 5 mayis Allah kismet ederse 38+6 olucaz tabi kizcem erkenden gelmek istemezse en buyuk korkum bu suan…Size kacinci haftada verdiler gunu acaba??
Dolunaybelinay Ahsen1_ sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 5 mayıs benım doğumgunum 5 mayıs da yapmak ister dim doğumu mu😄😄