Kızlar bugün banyo sonrasında yeşilimsi akıntı geldi 🙈 . Dünde sarımsı akıntı vardı ama 38.ci haftada akıntının normal olduğunu söyledi doktorum. Bugün nst vardı zaten, gidince yeşilimsi olduğunu söyledim fitil verdi. Bu haftada kullanan var mı ?? 3 gün kullan, doğum zamanı enfeksiyon riskin varsa gitsin dedi. Geçen haftada idrar tahlili temiz çıkmıştı. Akıntıdan dolayı verdi fitili. Bu durumu yaşayan var mı?