İkinci gebeliğim, ilk anneliğim olacak inşallah 🙏 38+2 de bugün çatı muayenesini oldum. Nst’de sancım çıkmadı ve haftaya bir daha çağırdı. Doktorum açılmanın henüz olmadığını, vajinal doğum yapabileceğimi, sancıları bekleyeceğimizi söyledi. Muayeneden sonra kırmızı kan geldi. Sonra eve geldim pedimde kahverengi kanama vardı. Şimdi tekrar gittim sümüksü kırmızı geldi. Sağ kalça üzerinde hafif sızı var. Çatı muayenesi sonrası hemen açılma oluyor mu ya da doğum ne zaman başlıyor?