Huzurrr_13 öncelikle doktorunuz ultrasondan ensesine, burun kemiğine bakmıştır zaten normal ultrasondan da bakılıyor. Ona bakıp benim doktorum bir anormallik görmüyorum, zaten de kesinliği olan bir şey değil yaptırmanı tavsiye etmem demişti. Genetiğimizde de, yaşımda da herhangi bir problem yok. Sizin de yok ise ve doktorunuz bir anormallik görmediyse size sizden para almak için zorunlu demiş çünkü zorunlu değil. Sizin de söylediğiniz gibi riskli çıkıp sağlıklı olan, sağlıklı çıkıp sendromlu doğan bebekler olabiliyor. Yanılma payı da diğer testlere kıyasla büyük. Diğer testlerden kastınız nedir bilmiyorum ama biraz riskli çıksanız üçlü test dicek, o riskli çıksa fetal dna dicek. Bu böyle sürer gider. En nihayetinde temiz dahi çıksa sizin geçen sürede yaptığınız stres yanınıza kalır. Sonucunda riskli de çıksa down sendromlu da dense yapabilecek bir şeyiniz yok tedavisi olan bir şey değil çünkü. Yine doğuma kadar yapacağınız stres size ve bebeğinize zarar. Bu söylediklerim yaptırmamanız için değil kendi adıma doktorumun bana açıkladığı şekilde açıklamak istedim kusura bakmayın uzun oldu. Sizin doktorunuza da pek güvenemedim bi sağlık probleminiz, riskiniz yoksa mecburi demesi biraz para koparmak için gibi geldi