İkinci sezeryanligm olucak ilki çok zordu 8 saat şuni sancı sonrası sezeryana aldilar komple bayiltilar bana bile sormadılar uyandığımda ağrılarım çok oldu oksuremiyordm hapsiraniyorm gulemiyordm kızımı bile kucağımda tutamıyorum 10 gün sonar iylestim bu ikincisi nasıl olcak bilmiyorm komple uyutulmak mi yoksa yarım mu iyi siz hangisi oldnz bir de kilom çok 113 kiloyum kilolarda sezeryan daha mi zor oluyor yanımda da kimsem yok kalacak 😞 kızıma bakacak var