Gizemmiis Kızlar yeni doğan bebekleriniz günde kaç saat uyuyor? Benim bebeğim dün doğdu ve bugün nerdeyse sabahtan bu yana uyudu hemen hemen. Sizler de nasıl durumlar
Kelebekk-0307 Gizemmiis ilk zamanlar öyle oluyor zaten ama siz mutlaka en geç 2 saatte bir uyandırıp besleyin hem sarilik olur hem uykuda şekeri düşer dikkat edin.
melekkizim_00 Gizemmiis bizimkide öyleydi sarılık vardı ben alarm kurup uyandırıyorum canım, uyandır asla bırakma kendi haline sonra zaten kendi düzene giriyor sarılık geçtikçe
2bebe1gebe Gizemmiis genelde bütün gün uyurlar zaten uyanık kalma süreleri çok az sadece 2 saate bir emzirmek gerekiyor uyusada
Mlkysf Gizemmiis benim oğlumda çok mayışıktı ellemesem saatlerce gıkı çıkmazdı ama ilk 1 ay kadar 2 saatte bir uyandırıp emzirdim sonra kendileri acıkınca uyanmaya başlıyor zaten