Merhabalar hanımlar ben pazar pazartesi idrar testi yaptım pazar günü adet günümdü olmayınca akşam yaptım test silik çizgi çıktı ertesi günde yaptım yine aynı çıktı bugün kan testi verdim 105.5 Çıktı gebelik var ama daha çok yeniymiş bayramdan sonra gel ultrasonla bakalım dedi sizce ne kadarlıktır tahmini bebeğim bayramdan sonra gidince alttanmı bakar normalmi