Busebaskbk Dahiliye doktorum gebelik boyunca insülin ilacını kullanıma kesti ve gebelik sürdüğü süreçte şekerin cok yükseleceğini söyledi böyle bir durumda insülin iğnesi vurdurabilirim dedi bu durumu yaşayanlar varmı gerildim biraz
Baharrr10 Busebaskbk merhaba benim insülin direncim var ilk gebeliğimde meleğimin kalbi durdu. Doktor diaformin kullanıyorum onu kestirdi. Suan 2. gebeliğim 15+5 deyim. Şuanki doktorum çok iyi ani yükseliş bebeğe çok dha büyük zarar verir dedi ve suan günde 850 ml ikiye bölerek sabah aksam hamileliğim in başından beri kullanıyorum. Çok şükür çok iyi bebeğim
Busebaskbk Baharrr10 bende iki kere kayıp verdim o yüzden çok gerginim beni rahatlattın çok teşekkür ederim Allah bebeklerimize sağlık versin
Baharrr10 Busebaskbk yanlış anlaşılma olmasın ben suanki gebeliğimde doktorum istediği için insülin direnci ilacı diaformin devm ediyorum. Doğurana kadar kullanacağım büyük ihtimalle. Doktorum ilk düşüğümün nedeni ilacı bırakıp ani şeker düşüp yükselişi olabilir dedi. Şuanki gebeliğimde ayrıca yediğim içtiğimde dikkat ediyorum. Hamur işi şekerli seyler yemiyorum. Siz kadın doğum doktorunuza sorun