Kızlar demin yatıyordum sol kasığımda hafif acı gıdıklanma hissi oldu aşağıda elimi vurduğumda o his dahada artdı gıdıklanma gibi sert gibiydi birde elledikden sonra gitti sonra yine elimle kontrol ettim yine varmı olmadı sonra .14 haftada bebek toplanırmı öyle yada hiss edilirmi yaşayan oldumu böyle birşey😄