Kizlar size bişi sormak istiyorum kafam çok karışık 16+3 haftalık gebeyim 5 Nisan’da hastaneye gittiğimde 13+2 haftalık gebeydim doktor hiç kilomu ölçmedi bebeğin boyu kilosunu demedi sadece şikayetin varmı dedi bebeğin durumu iyi dedi bebeğim 5 gün geri ilerliyor doktor bunu bana söylemedi özele gidiyorum acaba daha erken mi doktorun kilo ölçümü yapmamasi