Ormanmeyveli 13 ile başladık 11 e kadar düşmüş kan ilacida kullaniyorum. Demir ve ferritin iyi ama kanim düşüyor. Kanamam da yok bu kan nereye gidiyor
Kelebekk-0307 Ormanmeyveli bebeğe gidiyor tabii ki hamilelikte vücuttaki depolarin önceliği bebek oluyor o yüzden zaten değerlerde düşüş oluyor ve bu gayet normal pekmez için kuru üzüm yiyin ilacinizi düzenli kullanın sıkıntı yaşamazsınız
Kizilkafaa Ormanmeyveli Bende de düşüşlerdeyim. Feramat kullanıyorum günde 2 tane canım, bir de kuru üzüm ve kuru dut tüketiyorum.
esn46kyy Ormanmeyveli kan ilacını kullanırken dikkatli olmanız gerekiyor Yani o demir hapının etkisini azaltan besinler var Onlarla birlikte tüketmemek gerekiyor (çay, kahve, yoğurt, süt gibi…)
Birminikcivciv Ormanmeyveli canım benim 2 ye düşmüş ne yapacağım bilmiyorum .. bayılıyorum artık ayakta kalınca
Ormanmeyveli Kelebekk-0307 Kan ilaci kullaniyor musunuz? Gunde kac tane ve adi ne acaba ? Kullandığım ilac mi yaramiyor diye düşünüyorum
Kelebekk-0307 Ormanmeyveli ben doğum yaptım şu an hamile değilim ama feramat birde oroferon kullanıyordum değiştiriyordu sürekli
_sfye_ Birminikcivciv doktorun bişey demedi mi. Benim 9 a düşmesime rağmen damardan kan vericekler. Sen de söyle bence biran önce çözüm bulsun zaten kendisi söylemeliydi bukadar düşmemeli
_sfye_ Ormanmeyveli benimde öyle 11 di 9,9 a düştü. Fertamir toz demir ilacı kullanıyorum günde iki defa ama yine de düştü. Haftaya damardan kan ilacı vericez dedi doktorum.
-MinikveAnnesi- _sfye_ aynı ilacı kullanıyorum kanım 12 ferritin değerim 8 cıktı ama pek ise yaramıyormus gibi geliyor 🤷♀️
Birminikcivciv _sfye_ henüz kontrole gitmedim canım yarın gidicem Allah’ın İzniyle bi çözüm olur. Sen serum taktıracak mısın? Kaç haftalıktın
_sfye_ -MinikveAnnesi- 40 mg sabah 40 mg akşam başta 100 mg vermişti günde 1 defa sonradan böyle yaptı
_sfye_ Birminikcivciv 5 mayısta kontrole gidicem ozaman hastanede vericez dedi doktorum. yaptırırım sonradan daha da düşerse toparlamak daha zor olabilir
Burceee Benim de ferrum kullanmama rağmen düşmeye devam ediyordu. Doktor günde ikiye çıkar dedi çok şükür yükseldi. Şu an tek dozla devam ediyorum.
Nsrn1 Ormanmeyveli aynı sorunu yaşıyorum 1 ay önce 11.6ydı bu ay 10.5e düşmüş. Bebek annemin depolarını kullandığı için oluyor bu düşüşler. Önce günde 1 kere sabbah aç karnına kullanıyordum aonuçları görünce doktorum günde 2 kereye çıkardı sabah akşam aç karnına kullanıyorum. Maltofer fol 100mg/0.35mg kullanıyorum ben.
Ormanmeyveli -MinikveAnnesi- Ben sacma sapan bir ilac kullaniyorum galiba hic faydasi yok saglik ocagi ucretsiz vermisti vegaferon mu ne
_sfye_ -MinikveAnnesi- benimki neden öyle yaptı anlamadım. Sordum da aslında ama evet bu şekilde dedi. Bilemedim
-MinikveAnnesi- Ormanmeyveli saglık ocağının ücretsiz ilac verdigini de yeni duydum bilmiyordum benimkini kadın dogum doktoru verdi suda eritip iciliyor faydası oluyor mu olacak mı merak ediyorum degerim baya düşük çünkü