busekavakli bu kadar zamandir neden bekledin canim arastirma hastanesine de yonlendirmis seni. Bence hemen yakininda ki bir arastirma hastanesine gitmelisin. Hatta varsa perinatalog olan bir hastane... benim bebegimin kesesinin etrafinda bastan beri kanama alanlari var. Dusuk ve erken dogum riski yani... doktorum bana hareketlerinin azaldigini dusundugunde bir seyler ye 10/15 dk sonra falan sol tarafinin uzerine yat sag elini karnina koy ve 1 saat icinde 5 kere herhangi kayma, tiklama, hareket vs birseyler olmazsa hemen acile gel demisti. 4 olursa bile gel demisti. Sen birde kac saatten bahsediyorsun bence hemen gitmelisin.