Kızlar pazartesi günü hastaneye gittim benim hesabıma göre 32+4 olmasi gerekirken doktor 34+3haftalik dedi bebek kilosu 2400 ddi şimdi doğumum benim hesabıma goremi olacak yoksa doktorun hesabına göre erken mi olacak 🙄34 haftalık hamileliğe göre kilosu nasıl sizce 🙄cuma günü yine kontrole gidecem bakalım heyecan kapladi beni🤭🤭