Kubraaap Kizlar aranizda hamilelikte fastfood yiyen var mi? Benim canim cok cekiyor ayda 2 defa falan yiyorum sorun olur mi sizce?
kuzeyinannesi_ Kubraaap 7 aylık hamileyim canım istedikçe yiyorum hatta bugünde canım çok istiyor ama daha 3-4 gün önce yediğim için kendimi frenlemeye çalışıyorum 😏
derinnguney Kubraaap Valla vanım çok istiyor hep paketli gıda yiyorum çikolata bisküvi ama canım da çekiyor .