Merhabalar ben ikili tarama sonucunda biyokimyasal riskim yüksek çıkınca Fetal DNA yaptırmıştım elhamdulillah ki temiz geldi. Daha sonra 20. Hafta detaylı ultrasonunu yapan ve alanında çok iyi bir profesör tek umblikal arter olduğunu gördü ve başka bir bulgu olmadığı icin önemsemiyorum gelişimini de şuan etkilememiş, etkilerse konuşuruz dedi ve üzerinde durmuyorum internetten bakarsan korkma diye açıklıyorum sana dedi. Kendi doktorum da bunun 30. Haftadan sonra kilo olarak geride kalmasına bir ihtimal sebep olabileceğini, öyle olursa biraz daha erken alıp sütümle gelişmesini önereceğini söyledi. Ama hiçbir etki olmayıp tam gününü de doldurabilir, bunların hepsi ihtimaller, biraz daha sık takip ederiz seni dedi. İçinizi ferah tutun diye paylaştım 😌