eylemyildirim-75 Merhaba sevgili anneler, bebek arabası alanlar ne aldı? Memnun musunuz acaba, Kanz x go plus çok hoş ama pahalı sanki. Fikirlerinizi alabilir miyim 😌
Ayse_dnmz eylemyildirim-75 bende yeni aldım babyplas aldım daha doğmadı kullanamadim o yüzden nasıl bilmiyorum ama çok ovuyorlardi kullananlar memnun du
Ibooya eylemyildirim-75 Kraft fit kullanıyorum kızım 2 buçuk yaşında hala biniyor ara ara.dogacak kızımda da kullanırım 2-3 sene yani çok kullanışlı rahat sürüşü olan bir araba çok memnunum
Engineermomy eylemyildirim-75 neo concord çok kullanışlı. Uzun boylu hanımlar için aşırı ideal bir bebek arabası ve çok sağlam.
eylemyildirim-75 Ayse_dnmz çok teşekkürler, umarım memnun Ayse_dnmz çok teşekkürler, umarım siz de memnun olursunuz ☺️