77Bebek35 https://resimyukle.io/r/9dtJRl9Pxq kızlar bugun yarın adet olmam lazm evde ovulasyon testı vardı bende bununla denedm boyle cıktı sızce ne anlama gelıyor
Eldgrn 77Bebek35 gebelik için yaptıysan yok canım o 2.ci çizgi hep çıkar ovulasyon testlerinde gebelik testi alman lazım ovulasyon da gösterdi diyen bir grup var ama yok diyebde de var sen garantiye al kendini
Eldgrn 77Bebek35 araştırıp gördüğüm kadarıyla da gebelik gösteriyor diyen kısımda T kısmı daha kırmızı yani yumurtlama gününde gördüğünden daha koyu oluyormuş ben hep öyle gördüm
ParildayanYildiz 77Bebek35 canım gebelik olsaydı t çizgisi c kadar koyu yada daha koyu olurdu en azından ben öyle biliyorum benimki öyle olmuştu yinede aklımda kalmasın dersen kan testi vermelisin hakkında hayırlısı olsun