gizemcelen9 bircicekannesii 32+2 yim bende de aynı şekilde oluyor doktora sordum normal olduğunu söyledi canım
Jade-srm bircicekannesii ben 33 haftalık oldum. O kadar zor ki bu durum. Birde nasıl canım yanıyor anlatamam. Alanı daraldıkça canıma okuyor resmen. Analık hiç kolay değil. Rabbim hepimize yardım etsin ne diyim🤲🏻
bircicekannesii 2405Sm Herkeste oluyor tabiki ama bir sıkıntı demek değildir inşallah bide kontrolde bayramdan sonraki🤦🏻♀️😒
2405Sm bircicekannesii aynen canım bende korkuyorum ama normal yani bebekler büyüdü ve karnımızın içinde hareket etmeye çalışıyolar ve bu onlar için çok zor