Serap60 Mart ayı genelde soguk geçer ama artık ne yazıkki ülkemizde soguk sıcak mevsim kavramları çok değişti, kış ortasında yaz, yaz ortasında kış yaşar hale geldik, benim fikrimi sorucak olursanız eğer ki evinizde sıcaksa ben çok kalın şeyler almazdım açıkcası, emin olun siz ne kadar üşüyorsanız oda o kadar üşür, ben de inşallah kasımda dogum yapacagım ama öyle çok çok kalın şeyler almadım, ben kendim bile çok kalın giyemezken bebegide öyle sıkamam ki çok şükür sıcak evimiz var, dışarı çıktıgındada bir mont battaniye yeterli olur diye düşünüyorum 🤗