anne96 oglum olucak ınsallah saglıkla gelsın 🤲🏻 ısım kararszılıgı yasıyorum sızce kağan ısmı nasıl ? ve kaan mı kağan mı dogrusu😂
Papatyadanbebek anne96 bence çok güzel çünkü bizde oğluşumuza Kağan ismini vereceğiz inşallah 😊 ben Kağan olarak koymak istiyorum kaan değil de
Rabia-66 Tulay3363 İkiside aynı isim bir farkı yok sadece biz avrupada kaldığımız için Kagan dicekler oda tuhaf olucak Kaan daha hoş 👍🏼
anne96 Papatyadanbebek ayy saglıkla alın kucagınıza ınsallah 🤲🏻 evet dogrusu kağanmıs ve bence de cok guzel bır ısım 😍😍😍😍
Rabia-66 Edabykl Benim oğlum var çok akıllı buda abisine çeker inşallah normalde o ismi pek istemiyorum ama eşim isteyince birşey diyemiyorum
Edabykl Rabia-66 kağan guzel isimdir kulaga hos geliyor ama tanıdığım tum Kağanlar cidden asiri yaramaz 😂🤭
anne96 Edabykl benım de kuzenımın ısmı aslında ama kuzenım 30 yasında ve kucukken cok usluymus sımdı de oyle sessız sakın bır ınsan 😂
Rabia-66 anne96 Benim kuzenimin ismide kağan çok hırçın bir çocuk herşeye ağlardı büyüyünce sakinleşmiş
FKHA anne96 biz Kaan koyacaktık oğlumuz olsaydı ama kız oluyor güzel isim bence biz Kaan olarak koyacaktık 😊