ebru3564 Hemsireeeana Bugun çıktım yatış raporunu verdiler ama çalışamazı alamadım sistem hata veriyo aynı gün 2 rapor olmuyor mecbur bayramdan sonra alıcam 33 haftalık olucam o zaman inşallah bi sorun çıkmaz galiba sadece gün kaybı oluyormuş